Header

Informatieboek

 

Als je komt spelen op een evenement van Project M, dan is het handig als je het regelsysteem hebt doorgelezen. Ook voor het maken van je personage is het regelsysteem erg handig, want hierin word alles uitgelegd.

Project M organiseert wizard LARP. Elk personage studeert op de Academie der Toverkunsten. Voordat jouw personage op de Academie der Toverkunsten komt studeren heeft het personage al een groot deel van de magische opleiding gevolgd. Dit betekend dat iedereen op de Academie der Toverkunsten basisvaardigheden magie heeft. Voor de rest moet je alles tijdens het spel ontdekken.  Iedereen van een studie krijgt les, waardoor bepaalde vaardigheden of spreuken worden geleerd. Deze zijn te vinden in het informatieboek.

Je kan de spreuk of vaardigheid van jouw jaar en studie na de lessen op zaterdag.

Het kan ook zijn dat je wezens tegenkomt die spreuken of vaardigheden hebben die niet in het regelsysteem staan. Meestal word er dan gebruik gemaakt van een call. De calls staan ook uitgelegd in het informatieboek.
Klik op het logo van de Academie der Toverkunsten om het informatieboek te openen of klik hier.

 

  • Versie 7.0

Wapen AdT

Updates

Belangrijkste dingen die zijn veranderd:

  • Nieuwe layout welke overzichtelijker en aantrekkelijker is
  • Toevoeging van het onderdeel “Mentaal welzijn en Project M”
  • Een verduidelijking op het gebied van karakter creatie (namelijk dat je karakter mentaal wel en hogeschool aan moet kunnen)
  • Toevoeging IC Wapenbeleid
  • Toevoeging van de spreuken die een karakter tijdens de vooropleiding leert
  • Sloten openen is uit het systeem gehaald
  • Strike is nu voor alle nuldejaars toegevoegd. Vanaf nu kent iedereen dus deze spreuk
  • Aanpassing in spreuken voor combatisme:
    • Alle spreuken voor combatisme zijn een jaar omhoog geschoven
    • Crush is de nieuwe vierdejaars spreuk
  • Het kopje spelverloop is ingekort. Er staat nu alleen nog een stuk in voor eerstejaars en hogerejaars in plaats van hetzelfde stukje voor alle vier de leerjaren